Back

Politica de confidențialitate PROFORM OFFICE SRL

Pentru  site-ul web http://www.proformoffice.ro și activitatea SC Proform Office SRL, Timisoara, str. 16 dec.1989 nr.11, ap.13, J35/1836/2010, CUI 27717539, contact: office@proformoffice.ro, 0736438622.

A. Introducere

  1. Confidențialitatea vizitatorilor site-ului nostru web este foarte importantă pentru noi, și de aceea ne angajăm să vă protejăm datele personale. Prezenta politică explică cum dăm curs acestui angajament.
  2. Acest document explica cum folosim si in ce scop folosim datele personale colectate prin formularele de pe website.
  3. Înregistrarea si folosirea website-ului sunt gratuite.
  4. Vom folosi datele dumneavoastră personale doar in scopuri comerciale, științifice si pentru a vă putea furniza în cele mai bune condiții serviciile oferite de PROFORM OFFICE SRL.
  5. Aprobarea utilizării cookie-urilor noastre în conformitate cu termenii acestei politici când vizitați pentru prima dată site-ul nostru, vă permitem să utilizați cookie-urile de fiecare dată când vizitați site-ul nostru.

Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware si nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului) Mai multe despre politica cookie in capitolul L.

B. Recunoaștere

Acest document a fost creat folosind un șablon din vpnMentor (www.vpnmentor.com), completat cu recomandările WordPress (editorul de site-uri web), modificate și adaptate de Proform Office SRL.

C. Cum colectăm datele dvs. personale

Următoarele tipuri de informații personale pot fi colectate, stocate și utilizate:

  1. Informațiile pe care le introduceți când vă înregistrați la site-ul nostru, cum ar fi adresa dvs. de e-mail, numele și prenumele, numărul de telefon, tipul de curs pentru care sunteți interesat. Daca alegi sa te înregistrezi la newsletter, vom cere doar adresa de email.
  2. IP-ul de la care s-a făcut introducerea de date (așa lucrează WordPress editorul de site-uri web)
  3. Informațiile pe care le introduceți pentru a configura abonamentul la e-mailurile noastre și / sau buletinele de știri.
  4. Informații pe care le postați pe site-ul nostru cu intenția de a le publica pe internet.
  5. Orice alte informații personale pe care ni le trimiteți.
  6. Orice acord dat se va înregistra in baza de date in scopul confirmării acordului.
  7. Când vizitatorii lasă comentarii pe sit, colectăm datele arătate în formularele de comentarii, dar și adresa IP a vizitatorului și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului.
  8. Un șir făcut anonim (numit și un hash), creat din adresele tale de email, poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl folosești. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici: https://automattic.com/privacy/. După aprobarea comentariului, fotografia ta de profil este vizibilă pentru public lângă comentariul tău.

D. Utilizarea informațiilor personale

Informațiile personale trimise prin intermediul site-ului nostru web vor fi utilizate pentru scopurile specificate în această politică sau pe paginile relevante ale site-ului web. Am putea utiliza informațiile dvs. personale pentru următoarele:

  1. Administrarea site-ului și a afacerii noastre
  2. Personalizarea site-ului nostru pentru nevoile dvs.
  3. Activarea și utilizarea de către dvs. a serviciilor disponibile pe site-ul nostru
  4. Trimiterea de informații, formulare de contractare și plată.
  5. Trimiterea comunicărilor comerciale la adrese indicate.
  6. Trimiterea notificărilor prin e-mail pe care le-ați solicitat în mod expres.
  7. Trimiterea de buletine informative prin e-mail dacă v-ați înscris (puteți să vă dezabonați în orice moment).
  8. Vă trimitem comunicări legate de cursurile noastre.
  9. Vă solicităm participarea la chestionare ce contribuie la cercetări științifice din domeniul dvs. de interes, cu politici separate de confidențialitate în schimbul primirii rezultatelor studiilor.
  10. Tinerea la curent cu modificări legislative, bune practici, studii și cercetări în domeniul dvs. de interes.
  11. Menținerea site-ului nostru în siguranță și prevenirea fraudei.
  12. Verificarea respectării termenilor și condițiilor care guvernează utilizarea site-ul nostru.
  13. Alte utilizări.

Dacă trimiteți informațiile personale pentru publicarea pe site-ul nostru, vom publica și utiliza aceste informații în conformitate cu licența pe care ne-o acordați.

Setările dvs. de confidențialitate pot fi utilizate pentru a limita publicarea informațiilor despre dvs., site-ul web putând fi ajustat folosind solicitările dvs. de confidențialitate.

Nu vom furniza, fără consimțământul dvs. expres, informațiile dvs. personale către nici o terță parte pentru prelucrare, marketingul direct sau indirect al acestora.

E. Dezvăluirea informațiilor personale

Putem divulga informațiile dvs. personale oricărui angajat, ofițeri, asiguratori, consilieri profesioniști, agenți, furnizori sau subcontractanți în mod rezonabil necesare pentru scopurile stabilite în această politică.

Putem divulga informațiile dvs. personale oricărui membru al companiei noastre (sucursale, filiale, puncte de lucru) în măsura în care acest lucru este în mod rezonabil necesar pentru scopurile stabilite în această politică.

Putem divulga informațiile dvs. personale:

  1. în măsura în care suntem obligați să facem acest lucru prin lege;
  2. în legătură cu orice procedură juridică în curs sau în curs;
  3. pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale (inclusiv furnizarea informațiilor altora în scopul prevenirii și reducerii fraudei, risc de credit);
  4. cumpărătorului (sau potențialului cumpărător) al oricărei afaceri sau activ pe care noi l-am avut (sau pe care intenționăm să-l vindem);
  5. oricărei persoane, ce rezonabil considerăm că se va adresa justificat unei instanțe sau altei autorități competente, pentru încălcarea divulgării informațiilor cu caracter personal.

Cu excepția prevederilor din această politică, nu vă vom furniza informațiile dvs. personale niciunei terțe părți.

F.Transferuri internaționale de date

  1. Informațiile pe care le colectăm pot fi stocate, prelucrate și transferate între oricare dintre țările în care ne desfășurăm activitatea pentru a ne permite utilizarea informațiilor în conformitate cu această politică.
  2. Informațiile personale pe care le publicați pe site-ul nostru sau le trimiteți pentru publicare pe site-ul nostru pot fi disponibile, prin intermediul internetului, oriunde în lume. Nu putem împiedica utilizarea sau utilizarea necorespunzătoare a unor astfel de informații de către alții.
  3. Sunteți de acord în mod expres cu transferurile de informații cu caracter personal descrise în această secțiune F.

G. Păstrarea informațiilor personale

  1. Această secțiune G stabilește politicile și procedura de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a vă asigura că respectăm obligațiile legale în ceea ce privește păstrarea și ștergerea informațiilor personale.
  2. Informațiile personale pe care le procesăm pentru orice scop sau scop nu vor fi păstrate mai mult timp decât este necesar în acest scop sau în aceste scopuri.
  3. Fără a aduce atingere articolului G-2, de obicei, vom șterge datele cu caracter personal în cadrul categoriilor prezentate mai jos la data / ora de mai jos:
    1. adresele de e-mail nevalabile -de la data de la care avem confirmarea returului;
    2. numele și telefoanele ce nu mai sunt active – de la data confirmării.
  4. Fără a aduce atingere celorlalte dispoziții din această secțiune G, vom reține documente (inclusiv documente electronice) care conțin date cu caracter personal:
    1. în măsura în care suntem obligați să facem acest lucru prin lege;
    2. dacă credem că documentele pot fi relevante pentru orice activitate în curs de desfășurare sau pentru procedurile judiciare în curs;
    3. în scopul de a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații altor persoane în scopul prevenirii fraudei și reducerea riscului de credit).

H. Securitatea informațiilor dvs. personale

  1. Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizatorice rezonabile pentru a preveni pierderea, folosirea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
  2. Vom păstra toate informațiile personale pe care le furnizați pe site-ul nostru securizat (servere protejate prin parolă și firewall).
  3. Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate pe site-ul nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
  4. Recunoașteți că transmiterea de informații prin intermediul internetului este inerent nesigur și nu putem garanta în totalitate securitatea transmiterii datelor prin intermediul internetului.
  5. Sunteți responsabil pentru păstrarea parolei pe care o utilizați pentru a ne accesa site-ul web confidențial; nu vă vom cere parola (cu excepția cazului în care vă conectați la site-ul nostru).
  6. Comentariile vizitatorilor pot fi verificate printr-un serviciu automat de detectare a spamului.

I. Modificări

Este posibil să actualizăm din când în când această politică publicând o nouă versiune pe site-ul nostru web. Ar trebui să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificări la această politică. Vă putem notifica modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin prin sistemul privat de mesagerie de pe site-ul nostru.

J. Drepturile tale

Dacă ai un cont sau ai lăsat comentarii pe acest sit web, poți cere să primești un fișier de export cu datele personale pe care le deținem despre tine, inclusiv toate datele pe care ni le-ai furnizat. De asemenea, ne poți cere să ștergem toate datele personale pe care le deținem despre tine. Acestea nu includ toate datele pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, juridice sau de securitate.

Ne puteți solicita să vă furnizăm toate informațiile personale pe care le deținem despre dvs.; furnizarea acestor informații va face obiectul următoarelor:

  1. plata unei taxe de minim 50 lei sau echivalent in euro; și
  2. furnizarea de dovezi corespunzătoare despre documentele dvs. transmise (fotocopii cerute pentru înscriere).

Putem reține informațiile personale pe care le solicitați în măsura permisa de lege.

Ne puteți solicita în orice moment să nu vă procesăm informațiile personale în scopuri de marketing.

În practică, vă veți putea exprima acordul/dezacordul în mod expres în prealabil pentru utilizarea de către noi a datelor și informațiilor personale în scopuri de marketing.

Accesul informațiilor salvate de noi se poate face direct prin email la office@proformoffice.ro sau folosind formularul de contact

Editarea informațiilor salvate de noi se poate face direct prin email la office@proformoffice.ro sau folosind formularul de contact

Daca dorești sa fi uitat (ștergerea datelor salvate) sau sa ștergi complet contul de client, se poate face prin email la office@proformoffice.ro sau folosind formularul de contact sau prin cerere verbala prin telefon la 0736438622.

Ne puteți solicita gratuit actualizarea informațiilor dvs. personale pe care noi le deținem despre dvs. ori de câte ori considerați că acestea trebuie să fie corectate sau actualizate.

K. Site-uri terțe părți

Site-ul nostru include hyperlink-uri către și site-uri web ale unor terțe părți. Nu avem controlul și nu suntem responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale acestor terțe părți.

Articolele din acest sit pot include conținut înglobat (de exemplu, videouri, imagini, articole etc.). Conținutul înglobat de pe alte situri web se comporta exact la fel ca și cum vizitatorii au vizualizat un alt sit web.

Aceste situri web pot să colecteze date despre tine, să folosească cookie-uri, să înglobeze urmărirea suplimentară a terților și să-ți monitorizeze interacțiunea cu conținutul înglobat, inclusiv să-ți urmărească interacțiunea cu conținutul înglobat dacă ai un cont și ești autentificat în acel sit web.

L. Cookies

Site-ul nostru utilizează module cookie. Un cookie este un fișier care conține un identificator (un șir de caractere – litere și numere) care este trimis de un server web într-un browser web și este stocat de browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul dvs. solicită o pagină de pe server.

Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau „Sesiune”:

  • un cookie persistent va fi stocat de un browser web și va rămân valabile până la data de expirare stabilită, cu excepția cazului în care este șters de către utilizator înainte de expirarea datei;
  • un cookie de sesiune, pe de altă parte, va expira la sfârșitul sesiunii de utilizator, când browser-ul web este închis.

Modulele cookie nu conțin, de obicei, nicio informație care identifică personal un utilizator.

  1. Numele cookie-urilor pe care le folosim pe site-ul nostru și scopurile pentru care sunt utilizate, sunt prezentate mai jos:

folosim Google Analytics și Adwords pe site-ul nostru pentru a recunoaște computerul atunci când un utilizator accesează site-ul / utilizatorii de pista în timp ce navighează site / permite utilizarea unui coș de cumpărături pe site / îmbunătățirea site-ului utilizarea site-ului web / analiza utilizării site-ului / administrarea site-ului / prevenirea fraudei și îmbunătățirea securității site-ului web /personalizați site-ul web pentru fiecare utilizator / destinație publicitară care ar putea să fie de interes special pentru anumiți utilizatori / să descrie scopul (scopurile);

  1. Cele mai multe browsere vă permit să refuzați să acceptați cookie-uri, de exemplu:
    1. în Internet Explorer (versiunea 10) puteți bloca modulele cookie utilizând setările de suprascriere pentru gestionarea cookie-urilor sunt disponibile făcând clic pe „Instrumente” „Opțiuni Internet”, „Confidențialitate” și apoi „Avansat”;
    2. în Firefox (versiunea 24) puteți bloca toate cookie-urile făcând clic pe „Tools” (Instrumente) „Opțiuni”, „Confidențialitate”, selectând „Utilizarea setărilor personalizate pentru istoric” de la meniul derulant și debranșarea „Acceptați cookie-urile de pe site-uri”; și
    3. în Chrome (versiunea 29), puteți bloca toate modulele cookie accesând Meniul „Personalizați și controlați” și faceți clic pe „Setări”, „Afișați setări avansate „și” Setări de conținut „, apoi selectând” Blocare site-uri din setarea oricăror date „din rubrica”Cookies”.

Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor site-uri web. Dacă blocați cookie-urile, este posibil să nu veți putea utiliza toate funcțiile site-ului nostru web.

  1. Puteți șterge modulele cookie deja stocate pe computer – de exemplu:
    1. în Internet Explorer (versiunea 10), trebuie să ștergeți manual fișierele cookie (puteți găsi instrucțiuni pentru aceasta la http://support.microsoft.com/kb/278835);
    2. în Firefox (versiunea 24), puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente” „Opțiuni” și „Confidențialitate”, apoi selectați „Utilizați setările personalizate pentru istoric „, făcând clic pe” Afișare module cookie „, apoi pe” Eliminați toate „Cookie-urile“; și
    3. în Chrome (versiunea 29), puteți șterge toate modulele cookie accesând Meniul „Personalizați și controlați” și faceți clic pe „Setări”, „Afișați setări avansate „și” Ștergeți datele de navigare „, apoi selectați „Ștergeți modulele cookie și alte date despre site și plugin” înainte de a da clic pe „Ștergeți” date de navigare. „
  2. Dacă lași un comentariu pe situl nostru, poți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și sitului tău web. Acestea sunt pentru confortul tău, astfel nu mai trebuie să le completezi din nou când lași un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.
    1. Dacă ai un cont și te autentifici în acest sit, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul tău acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închizi navigatorul.
    2. Când te autentifici, vom seta și câteva cookie-uri pentru a-ți salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectezi „Ține-mă minte”, cookie-urile tale de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă te dezautentifici din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.
    3. Dacă editezi sau publici un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul tău. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ai editat. El expiră după 1 zi.

Ștergerea cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor site-uri web.